Partnership

Fariz Leijting asked 4 jaar ago
Beste Dhr/Mvr, ik en mijn partner vroegen ons af of jullie ook gebruik maken van een Partner Program net zoals Shopify. Wij zijn nu al een tijdje partner van Shopify voor onze Webdesign business. Nou leek het ons een mooi idee als wij zoiets soort gelijk met u kunnen afspreken of in ieder geval kijken wat de opties zouden zijn. Wij willen namelijk ook graag kunnen aanbieden dat wij bijv. alle banners en widgets toevoegen voor onze klant met name jullie Webwinkelkeur!  Ik hoor graag wat de mogelijkheden zijn mocht het niet helemaal helder zijn hoor ik het ook graag!
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Fariz, hier zijn zeker mogelijkheden voor en via deze pagina kun je de opties bekijken die we hierin aanbieden: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank-cat/partners/ Mocht je nog verdere vragen hebben, dan hoor ik die graag! Groet ^Daniel
Fariz Leijting answered 4 jaar ago
Geweldig om te horen! ik heb alles even doorgelezen en denk dat wij perfect aansluiten op jullie bedrijf! Waar kan ik mij aanmelden voor het Partner program
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Helemaal prima! Je kunt je aanmelden via ons contactformulier => Contact In dat formulier zien we graag de volgende vragen beantwoordt:
  • Hoe lang het bedrijf waarvoor je werkzaam bent bestaat.
  • Hoeveel klanten bedienen jullie? Wat is het profiel van deze klanten?
  • Hoe ziet jullie bedrijf eruit? Werk je alleen of met meerdere collega’s?
  • Wat maakt jullie als bedrijf uniek?
Ik of mijn collega neemt dan contact met je op om te kijken naar de mogelijkheden. Fijne dag ! ^Daniel