Philicka.com

Jeannet Koehorst asked 3 jaar ago
Hallo, Ik heb mijn website philicka.com (incl. 2 talen) veranderd in philicka.nl, Philicka.de en philicka.com. Hoe verander ik dit bij jullie? En ik wil graag reviews aanvragen en dit zal dan in eerste instantie zijn op philicka.nl.  Hoor graag van jullie. Groetjes, Jeannet
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Jeannet,

Bedankt voor je bericht.

Ik ga er even vanuit dat Philicka.com dan offline gaat? Mocht dit zo zijn, dan kun je deze het beste opzeggen via je dashboard. Ga hiervoor naar webwinkels>Philicka.com. Scroll helemaal naar onderen en klik hier op webwinkel opzeggen.

Je kunt vervolgens de nieuwe URL's als aparte webwinkels toevoegen. Onder één account mag je tot 5 webwinkels toevoegen. Hiervoor klik je weer op webwinkels en vervolgens op webwinkel toevoegen. Deze komen dan in onze keuringslijst en zullen als aparte webwinkels worden gekeurd.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan hoor ik dit uiteraard graag.
Jeannet answered 3 jaar ago
Hallo Caleni,       Dank je voor het bericht.       Nee, Philicka.com gaan niet offline. Maar je hebt me we een antwoord gegeven 5 webwinkels onder één account. Dan ga ik de nieuwe toevoegen. En kijk ik hoever ik kom met het instellen van de \\’referenties\\’.       Groetjes,       Jeannet
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Jeannet,

Dank voor je reactie. Top! Mocht je nog vragen hebben, stel deze dan gerust!