privé reactie op beoordeling tonen zonder inhoud

DWQA QuestionsCategorie: Beslis meeprivé reactie op beoordeling tonen zonder inhoud
Youssef asked 3 jaar ago
Wij reageren altijd op elke beoordeling (privé). De reden waarom wij het niet openbaar doen is omdat het feitelijk constant hetzelfde bericht is en lastig om voor elke beoordeling iets unieks te bedenken (inmiddels >3000 beoordelingen). Waarom wordt er bij de beoordelingen (voor toekomstige klanten) niet getoond dat er privé is gereageerd zonder de inhoud te tonen? Geeft mijn inziens net wat meer vertrouwen.
Lana answered 3 jaar ago
Beste Youssef, bedankt voor je bericht. De publieke reacties zijn ervoor om toekomstige klanten te laten zien hoe de webwinkel reageert op negatieve beoordelingen. Wanneer er wordt getoond dat de webwinkel privé heeft gereageerd dan weet de klant nooit of dit goed, of slecht is geweest. De klant kan dan ook niet zien of er eventueel een oplossing is geboden. Hierom willen wij het publiekelijk reageren op reviews ook stimuleren. Desalniettemin, vinden wij tips van onze leden erg belangrijk! Wij nemen deze dan ook zeker ten harte. ^Lana