Product beoordelingen

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsProduct beoordelingen
Donna asked 3 jaar ago
We hebben de productbeoordelingen geactiveerd en de GTIN heeft die niet automatisch herkend, dus hebben we SKU geselecteerd. Nu vermoeden wij dat dit onjuist is omdat webwinkelkeur bij de nieuwe uitnodigingen helaas niet aangeeft dat de productbeoordeling uitnodiging is verzonden.
Robin answered 3 jaar ago
Dag Donna!

Ik schat dat het daar niet aan zal liggen.
GTIN is namelijk niet een verplicht veld voor het verzamelen van product reviews, het geeft je echter wel de data die Google zoekt.
SKU is daarbij inderdaad niet voldoende, dit is een nummer binnen je bedrijf en GTIN/EAN is globaal in gebruik.

Weet je zo waar je momenteel een GTIN toewijst?
Als je dit nog niet doet kun je daar nog altijd mee beginnen, er zijn plugins die dit kunnen doen of handmatig invoeren kan ook.
Er wordt vanuit onze plugin namelijk een veld toegevoegd genaamd GTIN bij producten > edit product > inventory.
Hier kun je een GTIN invoeren, je dient dan webwinkelkeur_gtin te selecteren in de setup (keuze lijst) van de WWK plugin.

De plugins die onze plugin ondersteund:

Mijn laatste vraag: Heb je de plugin een update gegeven? Hij moet minimaal versie 3.0 hebben :) als je mij een mail kunt sturen met je webshop gegevens kan ik er in duiken. info@webwinkelkeur.nl

Groet,
Robin