Skip to content

Product reviews Shopify

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsProduct reviews Shopify
Roel Huisman asked 3 dagen ago
Goedendag,
Ik zag jullie modulen over het installeren van product reviews voor een extra bedrag per maand. Ik was in de veronderstelling dat ik hiermee mijn huidige reviews nu naast mijn producten zou zien. Echter is dat u niet zo, is dit wel een mogelijkheid doormiddel van importeren? Ik zie namelijk dat de voorgestelde app Product Reviews een mogelijkheid tot importeren heeft.
Groet,
Roel Huisman

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 2 dagen ago
Beste Roel,

Bedankt voor jouw vraag. Product reviews zijn reviews welke over een specifieke product gaan. Wij bieden de mogelijkheid om naast winkelreviews welke over de klantenservice, levering e.d. gaan ook reviews te plaatsen welke over het gebruik van het product gaan. De product reviews welke binnenkomen worden dan automatisch op de product pagina’s geplaatst. De voorgestelde app importeert de product reviews welke wij verzenden. Na de installatie van de voorgestelde app hoor je nog in de app van WebwinkelKeur de product reviews in te schakelen. Vanaf dat moment kunnen ontvangen wij orderdata welke wij toe kunnen voegen aan het beoordelingsformulier. Op deze pagina kun je het stappenplan hiervoor doorlopen.
Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.

Je antwoord