Product reviews Woocomerce

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsProduct reviews Woocomerce
Bjorn asked 2 jaar ago
Goedemorgen,  Wij bekijken de mogelijkheden om prodcutreviews toe te passen. Ik heb daar een vraag over.  Stel: persoom A doet een bestelling en besteld product X. Vervolgens wordt persoon A uitgenodigd om een review over Jindl te schrijven. Wordt dan ook bij product X deze review getoond? Of moeten we die apart werven?    Groeten,  Bjorn Engelen Jindl.nl
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Bjorn,   Bedankt voor jou interesse om product reviews via onze reviewsysteem te verzamelen. Goed dat je hier meer informatie over vraagt.   Zodra je via jouw WWK Dashboard > Beoordelingen > Product reviews hebt geactiveerd en binnen de WooCommerce omgeving ook product reviews in het WebwinkelKeur plugin hebt ingeschakeld, zullen wij ook orderdata ontvangen.   Deze orderdata wordt toegevoegd aan de uitnodigingen welke jouw klanten ontvangen. Nadat zij een beoordeling over de winkelervaring geven, klapt het beoordelingsformulier verder uit en worden de bestelde producten getoond. Jouw klanten kunnen de producten dan apart beoordelen.   Jouw klanten worden op deze manier niet lastiggevallen met meerder uitnodigingen.   Ik hoop je zo voldoende te hebben geïnformeerd en wens je een  mooie avond toe.