Skip to content

Product reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProduct reviews
Hessel van der laan asked 2 weken ago
Hi!
Inmiddels hebben wij de plugin geïnstalleerd, dus dat werkt top! We hebben ook de plugin voor het verzamelen van de productreviews. Nu vraag ik mij alleen af, is het ook mogelijk om deze bij de producten te tonen? We hebben nu de standaard Woocommerce reviews erin staan, maar dat zouden we graag willen vervangen voor een Webwinkelkeur review natuurlijk.
Ik hoor graag hoe we dat kunnen instellen.
Groet,
Hessel van der Laan
Roosenstein Wolke

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 2 weken ago
Beste Hessel,
Leuk te lezen dat je de product reviews hebt geactiveerd! Ik kan mij voorstellen dat je dan ook liever de WebwinkelKeur reviews wilt tonen op de product pagina’s. Goed dat je hiernaar informeert. Ik zag dat je product reviews ook hebt aangezet in Woocommerce en dat er inmiddels uitnodigingen zijn aangemaakt om product reviews te verzamelen. De eerste uitnodigingen zullen morgen worden verstuurd in verband met de vertragingstijd welke je in de plugin hebt ingesteld. Zodra je klant het bestelde product heeft beoordeeld, zal de ontvangen product review door worden gestuurd naar de plugin in Woocommerce. Op deze manier worden de product reviews zichtbaar op de product pagina’s van je webwinkel.
Mocht je nog vragen hebben, kun je deze ook altijd e-mail naar info@webwinkelkeur.nl

Je antwoord