Skip to content

Product reviews voor Magento 2

DWQA QuestionsCategorie: Product reviewsProduct reviews voor Magento 2
Michael asked 1 maand ago
Wanneer komt dit voor magento 2 beschikbaar? Zit momenteel op een wip om dit in te regelen met andere partij maar als dit ook kan via webwinkelkeur vindt ik dit mooier via 1 systeem te gebruiken.

3 Antwoorden
Marcel Landeweerd Staf answered 1 maand ago
We werken bij de priotisering van de modules met de stemmen van onze leden. Stemmen op voor welke systeem we dit na WooCommerce moeten bouwen kan via https://www.webwinkelkeur.nl/product-reviews-nu-beschikbaar-voor-jouw-woocommerce-webshop/ .

Eerlijksheidshalve vermoed ik niet dat Magento 2 het volgende systeem is waarvoor we ondersteuning gaan bouwen. Mocht je op zeer korte termijn product reviews gaan verzamelen dan zal WebwinkelKeur hier dus nog geen kant-en-klare ondersteuning voor kunnen bieden. Natuurlijk kun je wel zelf een extensie bouwen mocht dit een optie zijn.

Michael answered 1 maand ago
Hoor graag wat de planning is dan kan ik erop over nadenken om wel of niet te moeten overstappen. Op 1 of andere manier is magento een vergeten kindje, merk steeds vaker dat er vanuit thirdparty partijen trage of geen ondersteuning is. Erg jammer want de mogelijkheden zijn oneindig ten opzichte van gesloten kant en klaar oplossingen.

Marcel Landeweerd Staf answered 1 maand ago
Er is nog geen planning voor Magento 2. We bepalen periodiek onze planning, gezien ecommerce een snel veranderende branche is. Mijn eerlijke inzicht nu is dat we waarschijnlijk eerst Lightspeed en Shopify zullen gaan ondersteunen. Ik verwacht zelf dan ook niet binnen 6 maanden ondersteuning voor Magento 2.
Ik sluit me aan bij je constatering. Magento 1 was een erg populair pakket, helaas zien we dat veel mensen de overstap naar Magento 2 alleen niet maken. Hierdoor daalt het marktaandeel van Magento 2 en krijgen integraties voor dit pakket minder prioriteit. Wat er ook weer voor zorgt dat minder partijen de overstap maken.

Hoe graag ik Magento 2 ook zou ondersteunen op dit gebied, het uitbreiden van de module vraagt van ons een beste investering qua tijd. En dan kiezen we eerst voor de pakketten waar we de meeste gebruikers mee helpen. En op dit moment is dat nog niet Magento 2.

Wel kan ik je natuurlijk informatie over onze API beschikbaar stellen, maar ik vermoed dat het dan goedkoper is om te kiezen voor een oplossing die Magento 2 wel ondersteunt.

Je antwoord