Skip to content

Product reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProduct reviews
Micky asked 4 dagen ago
Beste,

Ik heb jullie pagina “product reviews doorgenomen en het is prima duidelijk. Echter had ik nog twee vragen. is het mogelijk om de product reviews van trsutpilot naar jullie review systeem te krijgen. En hoe kan je de product review uitnodiging bewerken? En hoe komen de reviews op de website te staan?

1 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 3 dagen ago
Beste Micky,
Bedankt voor je vragen. Goed dat je onze pagina over de product reviews hebt doorgenomen. De uitnodiging om een product review achter te laten is geïntegreerd in de reguliere review uitnodiging. Na het invullen van het beoordelingsformulier over de webwinkel kunnen jouw klanten ook een beoordeling over de bestelde producten achterlaten. Onze WebwinkelKeur plugin welke je geïnstalleerd hebt voor de automatische uitnodigingen zorgt ervoor dat de geplaatste product reviews op de product pagina komen te staan onder het kopje ‘product beoordelingen’.
Wij kunnen de product beoordelingen helaas niet importeren. Als het goed is hoeft dit namelijk ook niet, omdat de product reviews van trustpilot ook op de product pagina blijven staan en onze product reviews eraan worden toegevoegd.
Ik hoop dat ik je hier voldoende mee heb geïnformeerd en wens je een mooie dag toe.

Je antwoord