Productfeed aanmaken binnen het Dashboard

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProductfeed aanmaken binnen het Dashboard
Thomas asked 3 jaar ago
Goedendag,  Ik heb een vraag over het aanmaken van een productfeed vanuit het Dashboard. Op de volgende url (https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/meer-diensten/product-reviews/) staat namelijk het volgende:  Op je website komen de reviews uiteraard ook te staan. Binnen het dashboard kun je ook een feed aanmaken. Echter is het mij niet duidelijk waar ik deze productfeed vanuit mijn dashboard kan downloaden. Online kan ik hier ook niks over vinden. Ik zou graag gebruik willen maken van de product reviews in mijn Google shopping campagnes.  Ik hoor graag van u! Groeten,
Ismail Akhan Staf answered 3 jaar ago
Beste Thomas,   Bedankt voor jouw vraag. Goed dat je gebruik wilt maken van de product reviews in jouw Google Shopping campagnes. Je kunt een feed vanaf 50 product reviews uploaden in Google Shopping. Hiervoor kun je inloggen in jouw WWK Dashboard > Beoordelingen > Product reviews > Naar beneden scrollen > In de rechterhoek vind je de knop "</> Ontvang Google Feed" Ik hoop je dat j hier verder mee komt en wens jouw een succesvolle campagne en een fijne dag toe.