Skip to content

Productreviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsProductreviews
Jos asked 1 maand ago
Beste,
Recent hebben wij de optie voor productreviews bij jullie aangeschaft. Alle installatie stappen gevolgd en geactiveerd. Echter volgens het dashboard zijn ze nog niet actief. Hoe kan dit worden geactiveerd?

5 Antwoorden
Kim Staf answered 1 maand ago
Hi Jos Wat vervelend om te horen dat het niet lukt met het installeren van de productreviews. Voordat ik jou hierbij kan helpen, heb ik nog wat informatie nodig.
Zou je mij de naam van jouw webwinkel kunnen doorgeven? Dit kun je doen door een e-mail te sturen naar info@webwinkelkeur.nl
Ik zie jouw e-mail graag tegemoet! Groetjes Kim

Kim Staf answered 1 maand ago
Goedemorgen Jos Bedankt voor het toesturen van de extra informatie. Ik heb in jouw dashboard gekeken en kan zien dat het gelukt is met het activeren van jouw product reviews. Ik kan ook zien dat je al een super leuke review hebt ontvangen
Mocht je nog ergens tegen aanlopen, horen wij dat natuurlijk graag. Groetjes Kim

jos answered 1 maand ago
Super, dank je wel, ik zie ze.
Klopt het dat we op deze manier de sterren organisch zichtbaar kunnen zijn (|Rich Snippets) en we voor de Seller Rating 19,95 p/m extra moeten betalen? Zie ik het goed dat we hiermee kunnen wachten tot er 100 productreviews zijn? Aangezien ze toch niet eerder worden weergegeven. Groetjes

Goedemiddag Jos
Dit klopt inderdaad! Voordat je gebruik kunt maken van de Google Seller Rating heb je inderdaad minimaal 100 reviews nodig en een gemiddelde beoordeling van 7,5. Ook klopt het inderdaad dat de kosten voor Google Seller Rating €19,95 extra per maand is
Ook hebben wij nog een mooi blog over de Rich Snippet Sterren. Hier staat alle informatie duidelijk in beschreven
Hopelijk kom je hiermee verder. Groetjes Kim

Je antwoord