Reactie op beoordeling wijzigen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReactie op beoordeling wijzigen
Erna. asked 3 jaar ago
Hoe kan ik een gepubliceerde reactie op een beoordeling wijzigen.  Bijvoorbeeld als ik mijn antwoord nog wil aanpassen of een typfoutje wil herstellen. Erna de Kruyff.
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Hallo Erna, fijn dat je hiernaar informeert. Foutjes worden gemaakt en dan is het inderdaad fijn om deze te kunnen herstellen. Wanneer je jouw reactie op een review wilt aanpassen dien je in te loggen op jouw WWK Dashboard. Vervolgens klik je op Beoordelingen en zoek je de review waarvan je jouw reactie wilt wijzigen op. Zodra je deze hebt gevonden klik je links op Reageer. Nu zie je jouw oude reactie staan. Als je de tekst wilt behouden en alleen iets wilt wijzigen raad ik je aan om de tekst te kopiëren voordat je op het kruisje klikt. Vervolgens klik je op het rode kruisje, jouw eerder gegeven antwoord is nu verwijderd. Plak de tekst in het nieuwe vak en pas aan waar nodig. Tot slot kun je ervoor kiezen om de klant te notificeren van de wijziging. Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je een mooie dag toe. Groeten Nizella