Skip to content

Recensie niet getoond op webwinkel

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsRecensie niet getoond op webwinkel
Youri Kraijer asked 1 jaar ago

Geachte heer/mevrouw,

Zeer recent hebben wij als startende webwinkel onze eerste recensie gekregen. Nou komen wij tot de ontdekking dat deze niet getoond word op onze ledenpagina dan wel onze eigen webwinkel. Mijn vraag is hoe dit kan en wat er moet gebeuren om dit voor elkaar te maken.

Ik zie graag een reactie tegemoet.

Met vriendelijke groet,

Youri Kraijer

1 Antwoorden
Kim Staf answered 1 jaar ago

Goedemiddag Youri, 

Wat leuk om te horen dat je je eerste review hebt ontvangen. :D 

Ik kan zien dat de review inderdaad nog niet zichtbaar is op jouw ledenpagina. Dat komt omdat de review nog niet geverifieerd is. Zodra de review geverifieerd is, is deze wel zichtbaar op jouw ledenpagina. 

In dit geval raad ik je aan om opnieuw de verificatie e-mail te versturen. Hoe je dat doet leg ik je hieronder graag uit.

  1. Log in op jouw WebwinkelKeur Dashboard. 
  2. Ga naar reviews. 
  3. Kies voor beheren.
  4. Zoek de desbetreffende review op. 
  5. Aan de rechterkant zie je staan "verificatie e-mail opnieuw verzenden". Zodra je hier op klikt krijgt de klant opnieuw een verificatie e-mail. 

Hopelijk kom je hier verder mee. Ik wens je alvast fijne feestdagen toe! 

Groetjes Kim ^^ 

Je antwoord