Reeds behaalde reviews op vertaalde shop meenemen

DWQA QuestionsCategorie: AlgemeenReeds behaalde reviews op vertaalde shop meenemen
Bjorn Engelen asked 2 jaar ago
Hallo,    Wij hebben jindl.nl en daar ondertussen wat reviews op verzameld. Nu hebben we ook jindl.de aangemaakt en ik vraag me af of we de Nederlandse reviews ook vertaald naar de Duitse pagina kunnen meenemen. In principe is het natuurlijk 1 webshop, alleen in een andere taal.  Nederland: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Jindl_1211371/reviews Duitsland: https://www.valuedshops.de/webshop/Jindl_1211371/bewertungen Als ik nu mensen naar de Duitse link leidt, zien ze geen 'bewertungen'    Ik hor graag of het bovenstaande mogelijk is.    Groeten,  Bjorn Engelen Jindl.nl
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Bjorn,   Ik kan me voorstellen dat je de verzamelde reviews graag in verschillende talen wilt weergeven. Hierin moet ik je helaas teleurstellen. Reviews kunnen namelijk niet door ons vertaald worden weergegeven op de Duitse bewertungen pagina. Dit zou voor dubbele content zorgen. De vertaling kan ook nog verkeerd worden geïnterpreteerd. Gelukkig zijn er genoeg plug-ins voor verschillende browsers om de gehele pagina vertaald te weergeven.   Totdat je genoeg Duitse reviews hebt ontvangen kun je anderstalige beoordelingen activeren, zodat ook de Nederlandse reviews worden getoond op de bewertungen pagina. Dit kun je doen door in te loggen in het WWK Dashboard > Webwinkels >, Beheren talen > anderstalige beoordelingen achter Duits aan te vinken.   Ik wens je veel mooie Duitse reviews toe!