Skip to content

Retour vanwege adresfout

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsRetour vanwege adresfout
Patrice Meijboom asked 2 jaar ago
Ik ben een consument en heb een artikel nooit geleverd gekregen. Vanwege een adresfout is het artikel door de koerier retour afzender gegaan. Ik heb het dus nooit in het bezit gehad. Nu zijn we 3 weken verder en de verkoper geeft aan het artikel niet ontvangen te hebben en wil mij niet vergoeden. Is dit niet iets tussen de koerrier en de webshop. Ik heb toch zelf die partij niet uitgekozen. Bij een adresfout (het huisnummer was weggevallen) hadden ze toch ook kunnen bellen of mailen? Ik heb er niet om gevraagd dat het retour fing maar ben nu toch mijn geld kwijt?  
1 Antwoorden
Marc Staf answered 2 jaar ago

Hi Patrice,

Vervelend zeg dat je nog altijd niet het aankoopbedrag teruggestort hebt gekregen. De verantwoordelijkheid van een verzending ligt bij de verzender, in dit geval is dat de webwinkel omdat jij nooit het product hebt ontvangen. De webwinkel moet er daarom voor zorgen dat je je geld terug krijgt of dat alsnog het product naar je toe wordt gestuurd. Zie ons blog voor meer informatie. Ik hoop dat je hiermee verder komt. ^Marc

Je antwoord