Beste support,
Is het mogelijk het verzoek tot beoordeling binnen bijvoorbeeld 1 uur te versturen?
Groet,
Mitch
Mitch
3 Antwoorden
Goedemorgen Mitch,
Bedankt voor je bericht. Je kunt via je webwinkelsoftware het aantal dagen voor een uitnodiging verzonden wordt instellen. Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je Woocommerce gebruikt. Hiervoor ga je naar de plugins>Ga naar de webwinkelkeur plugin> klik op instellingen. Hier zie je staan 'wachttijd voor uitnodiging'. Hier kun je dan het beste 0 invullen. Je kunt de uitnodiging niet instellen op uren, maar op dagen. Als je hier 0 invult, worden de uitnodigingen bijna direct verzonden. Succes!
Bedankt voor je bericht. Je kunt via je webwinkelsoftware het aantal dagen voor een uitnodiging verzonden wordt instellen. Ik heb het even voor je nagekeken en zie dat je Woocommerce gebruikt. Hiervoor ga je naar de plugins>Ga naar de webwinkelkeur plugin> klik op instellingen. Hier zie je staan 'wachttijd voor uitnodiging'. Hier kun je dan het beste 0 invullen. Je kunt de uitnodiging niet instellen op uren, maar op dagen. Als je hier 0 invult, worden de uitnodigingen bijna direct verzonden. Succes!
Beste Caleni,
Ik heb het idee dat dit niet helemaal werkt. Ik heb hem inderdaad op 0 gezet, echter heb ik gisterenavond een bestelling gehad, maar er stond geen e-mail gepland en deze was ook niet verzonden. Klopt dit? Groet, Mitch
Ik heb het idee dat dit niet helemaal werkt. Ik heb hem inderdaad op 0 gezet, echter heb ik gisterenavond een bestelling gehad, maar er stond geen e-mail gepland en deze was ook niet verzonden. Klopt dit? Groet, Mitch
Hoi Mitch,
Bedankt voor je bericht.
Zou je mij via info@webwinkelkeur.nl willen mailen om welke klant dit gaat, dan kan ik het e.e.a. controleren in het dashboard. Met vriendelijke groet,
Caleni
Bedankt voor je bericht.
Zou je mij via info@webwinkelkeur.nl willen mailen om welke klant dit gaat, dan kan ik het e.e.a. controleren in het dashboard. Met vriendelijke groet,
Caleni
Je antwoord