Review door een "echte" klant maar geen verificatie

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReview door een “echte” klant maar geen verificatie
Felix asked 3 jaar ago
Beste, Ik heb een review ontvangen van een klant maar deze is niet geverifieerd (ik denk omdat ze het bestelnummer niet willen invullen, doordat ze bv de factuur niet bij de hand hebben o.i.d. Ik kan op vele manieren aantonen dat de klant toch echt is, is het mogelijk om deze (het liefst zonder de klant lastig te vallen) toch nog te laten verifiëren?   Groet, Felix
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Felix,

Dank voor je mail. Wanneer een klant een review schrijft, ontvangt deze na de tijd een bevestigingsmail waarin zij de review moeten verifiëren. Dit ter controle dat de review ook daadwerkelijk door de klant met dat desbetreffende mailadres in de order is geschreven. Het kan zijn dat de klant deze mail dus nog niet heeft gezien/bekeken, waardoor de review dan ook niet online staat. Als het goed is staat er in je dashboard achter de desbetreffende review (beoordelingen>beheren>alle) 'verificatie mail opnieuw verzenden'. Op deze manier stuur je de klant nogmaals een mail om zijn haar review te bevestigen.

Wanneer de klant dit niet bevestigd, zal de review helaas ook niet online zichtbaar zijn.

Succes en hopelijk kom je hiermee verder :)