Goedemorgen,
Zojuist zagen we dat wij op 23 januari een review ontvangen hebben van een van onze klanten. Hier hebben wij echter geen bericht van ontvangen en deze is ook niet terug te zien op ons profiel/onze website. Hoe kunnen we ervoor zorgen dat deze zichtbaar wordt?
Hartelijke groet,
Noekie Rensen
2 Antwoorden
Beste Noekie,
Bedankt voor jouw vraag. Een beoordeling kan niet te zien zijn om verschillende redenen. Zo is het mogelijk dat de klant zijn/haar e-mailadres niet heeft bevestigd, maar het kan ook komen doordat negatieve reviews altijd eerst 14 dagen in quarantaine gaan. Wat hier precies aan de hand is kunnen we uiteraard voor je uitzoeken. In dat geval ontvangen we graag een mail van je met informatie over de betreffende beoordeling. Je kan ons mailen op info@webwinkelkeur.nl
Groet, Asoka
Beste Asoka,
Bedankt voor de reactie. Ik heb zojuist een mail gestuurd naar jullie. Het is gelukkig geen negatieve review, dus daar zal het niet aan liggen :)
Hartelijke groet,
Noekie
Je antwoord