Review uitnodigingen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsReview uitnodigingen
Marco van Tol asked 3 jaar ago
Goedemiddag heer/mevrouw, Wij kunnen bij jullie eigenlijk alleen mensen een review laten schrijven die bij ons een pomp hebben besteld. Maar het komt ook regelmatig voor dat mensen die vorig jaar een pomp hebben besteld en dan dit jaar advies cq. een kapot dopje nodig hebben. Wij sturen dit soort kleine onderdelen altijd op onder de noemer service. Mensen krijgen dan een dopje of een haakje of iets dergelijks kosteloos opgestuurd. Wij krijgen van deze mensen vaak een mail terug om ons hartelijk te bedanken voor de service, echter wij kunnen deze mensen geen review sturen. Omdat er geen order tegenover staat. Het wordt in een envelop toegestuurd met het adres erop en geen order aangemaakt.

Hebben jullie of kunnen jullie beschikbaar maken een link dat wij deze mensen ook naar een review mogelijkheid kunnen leiden?

Marco van Tol
Lana answered 3 jaar ago

Beste Marco, ik begrijp dat je deze klanten graag een uitnodiging stuurt. Dit is natuurlijk ook een mooie service die jullie aanbieden! Het is alleen mogelijk om deze klanten een handmatige uitnodigingen te sturen. Dit kun je doen in je dashboard via uitnodigingen > verzenden. Daar kun je handmatig een uitnodiging versturen naar deze klanten ^Lana