Skip to content

review verwijderen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsreview verwijderen
mus asked 4 weken ago
Hallo,
Laatst plaatste ik een review op het internet, maar zonder dat ik het wist sta ik met mijn volledige naam online. Ik wist niet dat dit om een review op uw website ging! Ik wil graag mijn naam uit de review (ik ben dus een klant van een webwinkel). Hoe kan ik dit oplossen?

3 Antwoorden
Caleni answered 4 weken ago
Hoi!
Er zijn meerdere manieren om je review aan te passen en/of te verwijderen. Het meest eenvoudige is door de bevestigingsmail te openen die je van ons hebt ontvangen nadat je de review hebt geplaatst. Wanneer je deze mail opent staat hierin een link naar je review, zo kun je de review aanpassen.

Wanneer je deze niet meer kunt vinden, kun je ook de webwinkel een berichtje sturen. Wanneer de webwinkel namelijk een privébericht naar je stuurt, zit hier standaard altijd een aanpaslink bij die alleen voor jou zichtbaar is.

Ook zou je ons zelf een mailtje kunnen sturen, zodat wij je zelf een aanpaslink kunnen sturen. Dit mag je altijd mailen naar info@webwinkelkeur.nl.

Marianne Lagendijk answered 2 weken ago
Goedemorgen,
Even een vraag. Gisteren hadden we nog 80 reviews en vandaag nog maar 78. Hoe kan dat?
Marianne
FOODSTORE ANDALUZ

caleni Staf answered 2 weken ago
Beste Marianne,

Ik heb het even voor je nagekeken, maar helaas kan ik je geen duidelijk antwoord geven.
Het kan zijn dat een klant zijn/haar review heeft verwijderd. Overigens zie ik dit niet terug in je dashboard.
Ook kan het nog zijn dat er een aantal facebook-reviews zijn verwijderd.

Je antwoord