Skip to content

Hoe lang duurt het voordat reviews online komen te staan?

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsHoe lang duurt het voordat reviews online komen te staan?
Baris Gökçiçek asked 4 maanden ago

Hoelang duurt het voordat de review van de klant zichtbaar is?

3 Antwoorden
asoka Staf answered 4 maanden ago
Beste Baris,
Bedankt voor jouw vraag. Wanneer een klant een review plaatst zal deze in principe meteen te zien zijn. Alleen wanneer het een negatieve beoordeling betreft, zal dit niet het geval zijn. Bij een negatieve beoordeling, van 3 sterren of minder, zal deze eerst 14 dagen in quarantaine worden gezet. Zo heb jij de tijd om te reageren op de beoordeling en/of moderatie aan te vragen als de beoordeling onze voorwaarden overtreedt.
Groet, Asoka

Baris Gökçiçek answered 4 maanden ago
Sorry, ik had wat specifieker moeten zijn. Wanneer is deze op het dashboard zichtbaar? Ik heb wat berichten van klanten die vragen/opmerkingen hebben over de review die ze hebben geplaatst, maar zie deze niet terug in het dashboard.
Groet,
Baris

asoka Staf answered 4 maanden ago
Beste Baris,
Beoordelingen moeten in het dashboard ook meteen zichtbaar zijn. Mocht je ze daar niet zien dan raad ik je aan ons te mailen en aan te geven om welke klanten het gaat. Doe dit wel via mail, want het is uiteraard niet de bedoeling dat klantgegevens openbaar online komen te staan.
Groet, Asoka

Je antwoord