Reviews over plaatsen

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpReviews over plaatsen
André van der Straaten asked 4 jaar ago
Goedenavond, Wij gaan www.electroparts.nl op termijn sluiten.Kunnen de reviews die wij daar verzameld hebben over laten plaatsen naar www.witgoedonderdeel.nl   Met vriendelijke groet ,  André van der Straaten
Nelianne answered 4 jaar ago
Hallo André,   Zolang het een webwinkel betreft met een vergelijkbaar aanbod kunnen we de reviews wel overzetten. Ik zie dat het in dit geval ook zo is.  De reden dat we niet zomaar reviews gaan samenvoegen is het beste als volgt uit te leggen: Stel je hebt 2 webshops. Webshop A verkoopt beitels, webshop B verkoopt hamers. Beide webshops hebben goede reviews. Nu besluit je alleen nog maar hamers te gaan verkopen, maar je wilt de reviews van webshop A toch meenemen. Zolang er niet specifiek naar beitels wordt gerefereerd is dat geen probleem, maar als jij als klant in de reviews van een hamershop alleen maar lovende dingen leest over beitels komt dat toch een beetje vreemd over ;)  Moet alles direct worden overgezet of had je daarvoor nog een specifieke datum in gedachten?
André van der Straaten answered 4 jaar ago
Hallo Nelianne, Bedankt voor jouw antwoord en uitleg..is duidelijk  Als jij de reviews wil overplaatsen naar www.witgoedonderdeel.nl heel graag en dat mag eigenlijk wel per direct.   Met vriendelijke groet André van der Straaten
Nelianne answered 4 jaar ago
Bij deze André. De reviews zijn samengevoegd en voor iedereen te bekijken op je ledenpagina: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Witgoedonderdeel-nl_1207803.