Skip to content

Reviews

Jantine asked 1 week ago
Goedemiddag
Ik heb alles zojuist geinstaleerd op mijn website, nu heb ik al 2 reviews gekregen is zie ze in mijn dashbord staan, maar nog niet op de website.
wat moet ik nog doen zodat ze daar zichtbaar worden, of duurt dat even?

4 Antwoorden
Ismail Akhan Staf answered 7 dagen ago
Beste Jantine,

Bedankt voor jouw vraag. Fijn dat de installatie is gelukt en dat je inmiddels al reviews hebt gekregen.

Wanneer een klant een review plaatst via de ledenpagina krijgen zij nog een verificatie e-mail. Nadat de review is geverifieerd wordt deze geplaatst. De reviews welke door middel van een uitnodiging worden geplaatst hoeven niet nogmaals te worden geverifieerd.

De reviews komen op jouw de ledenpagina onder het tabblad reviews terecht. Via de sidebar kan deze pagina naar voren worden gehaald. Ik zag dat je een afbeelding van een review hebt geplaatst in de footer bij Klantbeoordelingen. Je kunt deze afbeelding verwijderen en de tekst WEBWINKELKEUR-WIDGET plakken in plaats van de afbeelding. De sidebar zorgt er namelijk voor dat de tekst veranderd in een widget waarin de reviews zichtbaar worden. Op deze pagina kun je hier meer over lezen.

Ik hoop je hiermee voldoende te hebbe geïnformeerd en wens je een mooie dag toe.

Jantine answered 6 dagen ago
Goedemiddag
Dankjewel voor je antwoord, ik heb WEBWINKELKEUR-WIDGET geplaatst ipv de de afbeelding, maar alleen blijft de tekst staan en wordt hij niet om gezet naar een afbeelding. wat moet ik doen zodat dit wel veranderd?
Fijne dag

Ismail Akhan Staf answered 6 dagen ago

Goedemiddag Jantine,

Excuses voor mijn eerdere onvolledige antwoord. Ik zie dat ik niet heb aangegeven dat de de “-” teken tussen de woorden WEBWINKELKEUR en WIDGET verwijdert hoort te worden bij het plaatsen van de tekst. Als je WEBWINKELKEUR en WIDGET aan elkaar schrijft hoort het probleem te zijn verholpen.

Jantine answered 4 dagen ago
Het is gelukt! dankjewel