Script google seller rating

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsScript google seller rating
Leon Visscher asked 2 jaar ago
Beste. Ik heb onlangs seller rating aangezet. Deze staat nu bij de meta omschrijving van containers.oldekalter-hgl.nl. Echter hebben wij nog een website en wil ik daar de de behaalde sterren ook in de code hebben, zodat bij een organisch zoekresultaat ook de sterren verschijnen. Kunnen jullie mij hier een voorbeeld script van geven?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Leon, Bedankt voor je vraag. Ik kan mij voorstellen dat je de rich snippets ook voor je andere webwinkel wilt gebruiken. Je kunt per account tot 5 webwinkels activeren zonder extra kosten. Ik raad je daarom aan om jouw andere webwinkel toe te voegen aan jouw account door in te loggen in jouw WWK Dashboard > Webwinkels > Toevoegen. Bij de installatie van de sidebar kun je ervoor kiezen om de rich snippets te activeren. Google heeft echter een beleidswijziging doorgevoerd waardoor het niet mogelijk is om de sterren in de organische zoekresultaten zichtbaar te krijgen. Er zijn nog wel mogelijkheden om de sterren zichtbaar te krijgen. Hoe je dit doet lees je lees je in deze blog. Ik hoop dat je hier verder mee komt en wens je een mooie dag toe.