Scrollen binnen iframe - reviews tab werkt niet

DWQA QuestionsCategorie: TechniekScrollen binnen iframe – reviews tab werkt niet
Michel Janssen asked 2 jaar ago
Wanneer ik er voor kies om de widget 'knop (sterren)' te gebruiken, wordt deze netjes getoond op de pagina, maar wanneer de popup wordt geopend, dan is het niet mogelijk om hierin te scrollen, ook al zijn er meer reviews beschikbaar. Wanneer ik het andere tabblad 'Zekerheden' open, dan kan ik daar wel in scrollen. In de code zie ik dat het iframe een attribuut 'scrolling="no"' heeft. Wanneer ik deze aanpas naar 'scrolling="yes"' is het wel mogelijk om te scrollen. Kan hier naar gekeken worden; dit is namelijk niet op te lossen van buitenaf.
Nizella Nukic Staf answered 2 jaar ago
Hallo Michel, goed dat je aan de bel trekt. We hebben gisteren onze beveiliging geüpdatet en hierdoor is er een kleine bug op de ledenpagina's ontstaan. Excuses voor het eventuele ongemak. Het is inmiddels opgelost. Kun je controleren of alles nu naar behoren werkt?

Ik hoop dat je hier verder mee komt en ik wens je alvast fijne feestdagen toe. Groeten Nizella
Michel Janssen answered 2 jaar ago
Hoi Nizella, na de aanpassing werkt alles weer naar behoren. Bedankt voor de snelle feedback!