shop scan tbv mallware etc

DWQA QuestionsCategorie: Questionsshop scan tbv mallware etc
Richard van den Wollenberg asked 3 jaar ago
Goedemiddag, ik las op uw website dat de scan mogelijkheid tijdelijk is uitgeschakeld. sinds 2020 niet beschikbaar of iets dergelijks... klopt dit of zou ik direct gebruik kunnen maken van de scanservice en de bijpassende widget/bar installeren?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Richard,

Dank voor je bericht en goed dat je het even navraagt. Dit klopt. Wij werkten met Provensec, maar zij zijn hier sinds november mee gestopt. Momenteel zijn wij nog verschillende aanbieders aan het proberen, om te zien welke het beste werkt. Wel zit dit project in de afrondende fase, dus ik verwacht dat het niet nog heel lang zal duren voor we een nieuwe scan kunnen aanbieden.

Wat betreft de widget en sidebar, deze kun je uiteraard gewoon installeren.

Mochten er nog meer vragen zijn, stel deze dan gerust!
Richard answered 3 jaar ago
Oké dat is fijn om te weten. ik bedoelde eigenlijk de badge voor veilig browsen, die moet nog even wachten tot de dienst weer actief is.   ik vind het lastig om met de gegeven uitleg de banner en widget te installeren, is er een manier dat dit automatisch gaat net als stap1 van installatie?   Richard
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Richard,

Wellicht dat dit stappenplan het duidelijker voor je maakt: https://www.webwinkelkeur.nl/faq/shopify-installatie-module/