Skip to content

sidebar op mobiele weergave

DWQA QuestionsCategorie: Questionssidebar op mobiele weergave
Mustafa asked 2 maanden ago
Hi,
Ik wil graag de sidebar weergeven aan de zijkant van het scherm bij mobiele weergave. Net zoals je dat kan doen op de pc weergave. Nu kan je alleen boven of onderaan de scherm doen maar dan komt die telkens in de weg met andere buttons. Bij pc weergave kan je hem aan de zijkant doen zoals jullie website dat ook heeft.
Hebben jullie enig idee hoe wij dit het beste kunnen instellen?

Verder was ik benieuwd of jullie open staan voor feedback ter verbetering van het interface van het dashboard. Ik ben gespecialiseerd in UX/UI design en in het ontwerpen van onder andere webshops, dashboards en mobiele apps. Indien er interesse voor is zou ik jullie hier graag bij willen helpen.

Vriendelijke groet,
Mustafa

1 Antwoorden
Lana Gerritsen Staf answered 2 maanden ago
Beste Mustafa, bedankt voor je bericht! Helaas is dat in de mobiele weergave niet mogelijk. De mobiele topbar is juist zo ingesteld dat deze mobile-friendly is omdat ie naar beneden, of naar boven uitklapt. Wanneer deze aan de zijkant zou zitten zou dit niet mooi uitkomen op de mobiele weergave. Wij hebben al een heel team met experts die dagelijks bezig is om onze diensten te verbeteren! ^Lana

Je antwoord