Slechte beoordeling niet zichtbaar in overzicht

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsSlechte beoordeling niet zichtbaar in overzicht
Stef Viveen asked 3 jaar ago
Goedemiddag, Wij hebben onlangs een slechte review ontvangen.
Nu streven we altijd naar 5 sterren, maar vinden we het wel zo netjes dat ook de slechte reviews gewoon zichtbaar zijn op onze webpagina. De slechte review staat wel in het overzicht van gelezen beoordelingen, maar ik zie deze niet op onze pagina.
Hoe kunnen wij er voor zorgen dat deze alsnog zichtbaar is? Alvast bedankt!
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Stef,

Wat tof dat jullie er zo instaan.

Ik zie dat deze review is geplaatst op 05-06. Negatieve reviews staan altijd eerst 14 dagen in quarantaine, zodat je als webwinkel de mogelijkheid krijgt het probleem nog op te lossen of contact te zoeken met de klant. Zie ook: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/reviews/beheren/negatieve-reviews Na deze 14 dagen staat de review automatisch online. Mocht je de review gelijk al openbaar willen, dan kan ik dit voor je in orde maken.
Stef Viveen answered 3 jaar ago
Hoi Caleni,

De review staat er inmiddels bij, dus dat is maar weer geregeld.
Ons antwoord op de review niet. Misschien dat ik deze per abuis heb verborgen. Is er een manier dit ongedaan te maken?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Hoi Stef,

Excuses voor mijn verlate reactie, ik was met vakantie.

Ik zie dat er daarna nog een antwoord is gegeven (zonder tekst), waardoor je reactie niet meer zichtbaar was. Deze heb ik verwijderd, waardoor je reactie er nu wel staat. Zie: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Flouwer-nl_1211516/reviews

Nog een prettige dag verder!