slechte steunzolen!

DWQA QuestionsCategorie: Questionsslechte steunzolen!
PP asked 3 jaar ago
ik bestelde steunzolen en bij het bestellen en maat opnemen gaf ik al duidelijk aan dat ik geen orthopedische schoenen of sneakers wil dragen en dat ik een graag een klein hakje draag. de steunzolen werden geleverd maar waren op mannenmaat! gemaakt, veel te breed, de dame die ze moest aanpassen gaf dat ook toe. de steunzolen zijn aangepast en ik op zoek naar een schoen waar ze in passen. Niet te vinden! Zelf in heel dure, gespecialiseerde winkels. ik bracht de steunzolen terug met de vraag om ze aan te passen, dik tegen hun zin gaan ze de steunzolen een klein beetje verlagen. wat moet ik doen als het nu nog steeds niet in orde komt? mvg
Connor Rakers Staf answered 3 jaar ago
Beste PP, Vervelend dat je niet de juiste maat steunzolen hebt gekregen! Ik zou aanraden om weer naar de winkel te gaan met de steunzolen, maar dit keer zou ik een eigen paar schoenen meenemen. Vervolgens kun je aangeven dat je graag de steunzolen zo aangepast zou willen hebben dat ze in dat paar schoenen passen. Op die manier is het wat makkelijker werken voor de winkel, en weet je zeker dat je niet weer wordt weggestuurd met zolen die niet passen.
Graag wil ik er nog bij zeggen dat je in je recht staat wanneer het geleverde product niet overeenkomt met jouw bestelling. In dat geval moet de winkel gewoon het product aanpassen zodat deze wel bruikbaar is. Ik hoop dat je hiermee geholpen bent! Vriendelijke groet,
Connor