ik heb een bestelling gedaan bij sokkenzaak en wil dingen vragen maar ze pakken niet op. Nu lees ik veel dat dat al heel lang is en niemand zijn sokken krijg en geld kwijt is, daar ben ik nu ook bang voor. Weet iemand wat ik nog kan doen? Ik heb gemaild gebeld en via fb en messenger contact op gezocht.
1 Antwoorden
Beste W, bedankt voor je bericht. Vervelend om te horen dat je niet in contact komt met deze partij. Er zijn een aantal dingen die je nu kunt doen:
Optie 1: het online klachtenplatform van de consumentenbond inschakelen, klik daarvoor hier.
Optie 2: een fraudemelding maken kan hier.
Optie 3: een melding maken of aangifte bij de politie doen doe je hier. Wij hebben zojuist ons WebwinkelKeur keurmerk bij deze webwinkel ingetrokken. Ook maken we hier officieel een melding van op onze website. Je kunt hier nakijken of er meerdere meldingen zijn gemaakt over deze partij. ^Lana
Optie 2: een fraudemelding maken kan hier.
Optie 3: een melding maken of aangifte bij de politie doen doe je hier. Wij hebben zojuist ons WebwinkelKeur keurmerk bij deze webwinkel ingetrokken. Ook maken we hier officieel een melding van op onze website. Je kunt hier nakijken of er meerdere meldingen zijn gemaakt over deze partij. ^Lana
Je antwoord