SSL certificaat

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsSSL certificaat
Sabine asked 3 jaar ago
Goededag, Welk SSL certificaat stelt u verplicht voor de webshop? Ik heb op de site een SSL certificaat, maar dit krijg ik terug als afkeurpunt.  Ik kan het EV SSL certificaat niet krijgen op mijn webshop. Dit wordt door mijn hosting partij niet aangeboden. Ik hoor graag van u.   Met vriendelijke groet, Sabine
Hi Sabine,

Het maakt niet zo zeer uit welk ssl-certificaat je neemt, als wij maar zien dat de website (en de betaalomgeving) beveiligd is. Heb je op je website overal een SSL-certificaat of bijv. nog niet bij de betaalomgeving? Dan kan dit namelijk de reden van afkeuring zijn.

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Sabine answered 3 jaar ago
Voor zover ik kan zien, heb ik overal een SSL certificaat. Overal staat https:// en een slotje ervoor. Mocht dit anders zijn, zie ik dat graag als toelichting, zodat ik dit kan doorgeven aan de hosting partij.
Hi Sabine,

Ik heb je webwinkel even bekeken, maar ik zie geen (test)product staan, waardoor ik het bestel proces niet kan doorlopen. Dit is waarschijnlijk ook de reden waarom het ssl-certificaat keuringspunt nog niet is goedgekeurd, daar we dit nog niet hebben kunnen controleren tijdens het bestelproces.

Sabine answered 3 jaar ago
Goedemorgen,   Volgens mij heb ik alles nu goed staan (inclusief "testproduct" en test API voor de betalingen). Ik hoor het graag! Dan kan ik hem opnieuw voor keuring aanbieden.
HI Sabine,

Ik heb nog geen test product gevonden, kun je hier een linkje van sturen?
Sabine answered 3 jaar ago
PS: alle producten staan op testbetalingen, dus het maakt niet zozeer uit welke je "besteld".
caleni Staf answered 3 jaar ago
Super! Dankje. Ik heb je webwinkel gelijk inhoudelijk gekeurd. Ik kon je webwinkel goedkeuren. Gefeliciteerd!

Mochten er nog vragen zijn, stel deze dan gerust!