Skip to content

Sterren mobiele widget niet weergegeven

DWQA QuestionsCategorie: TechniekSterren mobiele widget niet weergegeven
Wouter de Schepper asked 1 maand ago
Goedendag,
Op mijn mobiele site zijn de sterren van mijn beoordeling niet zichtbaar in de widget. Je ziet 5 vierkante blokjes staan. Voorderest functioneert de widget optimaal, klikbaar, linkt door naar recensies etc. Op de web versie werkt de widget perfect, daar worden de sterren wel getoond.
Heeft iemand ervaring hiermee?
mvg,
Wouter

2 Antwoorden
Nizella Nukic Staf answered 1 maand ago
Beste Wouter, goed dat je dit aangeeft en balen dat de sterren niet goed worden weergegeven. Fijn dat de functies het wel doen ondanks dat de sterren niet zichtbaar zijn. Ik heb hieronder een stappenplan zodat we kunnen uitsluiten dat het niet aan jouw instellingen ligt:

1. Log in op jouw WebwinkelKeur Dashboard
  2. Klik op Installatie
  3. Scroll door naar Stap 2 Widget
  4. Controleer of de code volledig op jouw website is geïntegreerd
  5. Klik op Widget Configuratiepagina en kijk hier na of alle instellingen goed staan.

Zijn de sterren na bovenstaande stappen nog niet goed zichtbaar? Stuur dan per e-mail (info@webwinkelkeur.nl) een screenshot van jouw webwinkel waarop te zien is dat de sterren niet goed zichtbaar zijn + een screenshot van hoe je jouw instellingen in jouw WebwinkelKeur Dashboard hebt staan.
Ik hoop dat je hier verder mee komt! Groeten Nizella

Wouter answered 1 maand ago
goedendag,
Alles gecheckt, widget opnieuw toegevoegd. Echter geen sterren.

heb jij nog een idee? Of techniek afdeling? Alles werkt behalve sterren op mobiel (iphone12).
werken ze bij jou wel op mobiel? http://mijnwandelsokken.nl
ik hoor graag.
mvg