Goedemiddag,
Ik heb zojuist een x-bedrag bijgeschreven op mijn account voor het kunnen aanvragen van een telefoonnummer, maar er wordt vermeld dat er momenteel geen telefoonnummers beschikbaar zijn..
Kunt u mij aub een vast nummer toewijzen zodat ik de keuringsaanvraag z.s.m. door kan laten gaan?
Alvast bedankt!
MVG, Jill van der Pool
2 Antwoorden
Beste Jill,
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt! Zou je ons eens een screenshot kunnen sturen van wat je te zien krijgt? Dit mag naar info@webwinkelkeur.nl. Ik ga vragen of de technische dienst er gelijk even naar wil kijken. Met vriendelijke groet,
Caleni
Bedankt voor je bericht.
Wat vervelend om te lezen dat het niet lukt! Zou je ons eens een screenshot kunnen sturen van wat je te zien krijgt? Dit mag naar info@webwinkelkeur.nl. Ik ga vragen of de technische dienst er gelijk even naar wil kijken. Met vriendelijke groet,
Caleni
Goedemorgen zou u mij kunnen bellen het gaat om een factuur die ik moet betalen 0 mijn nummer is 0610234380 zou dat om tien uur kunnen deze ochtend gr M stolk www.sleepingtextile.com
Je antwoord