telefoonnummer sidebar

DWQA QuestionsCategorie: Questionstelefoonnummer sidebar
Marlenka Warmelink asked 4 jaar ago
Beste, Ik heb in het dashboard bij account details het telefoonnummer aangepast.
Hier staat/stond namelijk mijn mobiele nummer (privé) en dat moet natuurlijk het bedrijfsnummer zijn.
Dat gaat goed, maar hij past het aan alleen niet aan in de sidecar?
Nelianne answered 4 jaar ago
Hallo Marlenka, Er zijn in het dashboard 2 plaatsen waar je je (bedrijfs)gegevens kunt wijzigen. Onder "account" en onder "webwinkels". Er zijn twee plekken binnen het dashboard waar je je gegevens kunt wijzigen: Plek 1 onder "Webwinkels": als je hier op de naam van je webwinkel klikt, dan zie je de gegevens die publiekelijk zichtbaar zijn op de ledenpagina. Heb je de sidebar geïnstalleerd, dan komen ook deze gegevens naar voren als men daar op klikt. Dit is informatie die relevant is voor bezoekende klanten. Plek 2 onder "Account - details": op deze plek kan je de gegevens aanpassen die nodig zijn voor onze administratie en interne correspondentie. Behalve het KvK nummer is er verder niks zichtbaar naar de buitenwereld. Hier kun je tevens ook je wachtwoord aanpassen waarmee je in je dashboard inlogt. Ik vermoed dat op plek 1 nog het oude telefoonnummer staat en dat daarom deze nog wordt weergegeven.