Skip to content

Telefoonnummer verificatie

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsTelefoonnummer verificatie
Ben asked 2 jaren ago
Ik probeer al enige tijd ons telefonnummer te verifieren. Dit werkt echter niet. Wij ontvangen geen spraakoproep. Dashboard (webwinkelkeur.nl) 088 242 1920
7 Antwoorden
Lana answered 2 jaren ago
Beste Ben, bedankt voor je bericht. Bij deze heb ik je telefoonnummer even handmatig geverifieerd. ^Lana
Fer answered 2 maanden ago

Hi, wij hebben een gewijzigd telefoonnummer. Bij het wijzigen in ons webwinkelkeur account staat er 'internal error' als ik de ontvangen code invoer. Hoe kunnen we dit oplossen? Zo kunnen we de wijziging namelijk niet doorvoeren helaas.

caleni Staf answered 2 maanden ago

HI Fer, Kun je mij aangeven wat de naam van je webshop is en welk telefoonnummer je wil verifiëren?  Dan kan ik dit handmatig voor je doen. Hiervoor bellen we je even op om daarmee het telefoonnummer te controleren.

Ik hoor het graag en een fijne avond toegewenst! 😃

^Caleni

Hi Caleni,

www.intercella.nl

+31 6 20345118

Bedankt!

Kim Staf answered 2 maanden ago

Hi Fer, Zojuist hebt ik geprobeerd telefonisch contact met je op te nemen. Dit is helaas niet gelukt. Wanneer kan ik jou het beste terugbellen? Je mag ons ook gerust een e-mail sturen. Dit kan naar info@webwinkelkeur.nl

Groetjes Kim ^^

Hi Kim,

Je kan tussen nu en ca. 16 uur bellen :)

Kim Staf answered 2 maanden ago

Goedemiddag Fer,

Zojuist heb ik telefonisch contact opgenomen en heb ik het telefoonnummer geverifieerd :).

Groetjes Kim ^^

Je antwoord