teleurgesteld in jullie werk!

DWQA QuestionsCategorie: WebwinkelKeur hulpteleurgesteld in jullie werk!
Gorjana Sijan asked 3 jaar ago
Beste, Na 2 e-mails gestuurd te hebben en een uitgebreide gesprek gevoerd te hebben  met een van jullie organisatie is het me verteld  dat het probleem opgelost zou zijn. Hellaas was het niet zo. Op mijn webshop is een review geplaatst over een review die niets te maken met onze online shop. Deze dame heeft een behandeling gehad in een beautysalons ergens in het land en daar heeft ze een probleem met de verleende service.  Het is me gevraagd om een reactie naar de klant te schrijven en opsturen - ik heb het gedaan. Het is me gevraagd om nog een mail naar jullie te schrijven met een verzoek voor  webwinkel keur mediator- ik heb het gedaan. Het is me verteld dat ik me niet druk om moest maken en dat het case duidelijk is. Het is me beloofd dat deze review niet geplaatst zou worden - maar die staat  wel op mijn website! Waarvoor dan al die gesprekken en stappen? Ik ben nu met de vakantie en vind dit zeer vervelend.   Als het zo moet dan stop ik liever aangezien me dit schade oplevert. Mijn laatste poging:Hierbij vraag ik jullie nog een keer  vriendelijk om deze review weg te halen van mijn webshop!  Gorjana Sijan www.bioslimming.nl
Nizella Nukic Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen Gorjana, ik kan mij voorstellen dat je een onterechte review verwijderd wilt zien. We helpen je graag! Via het forum of per e-mail is het niet mogelijk om een moderatieverzoek in te dienen. Wij dienen te controleren of de review voldoet aan onze voorwaarden. Ik zie dat mijn collega heeft aangegeven dat je een moderatieverzoek kunt indienen via jouw Dashboard, dat is helaas nog niet gedaan. Zodra je een moderatieverzoek hebt ingediend gaan we meteen voor je aan de slag ;) Hoe je een moderatieverzoek indient lees je hier. Ik wens je een hele mooie dag toe, groeten Nizella.