Totaal afwijkende kleur van product.

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsTotaal afwijkende kleur van product.
Dora v. Rumt asked 4 jaar ago
Indien je een product uitzoekt bij een webwinkel, een kleuren voorbeeld krijgt en daaruit je kleur kan kiezen, je kiest de voor jou juiste kleur en even later krijg je het product thuis in een totaal afwijkende kleur. Reactie webwinkel hierop: onze foto’s wijken af van de juiste kleur dat is niet anders, had je maar een kleurenstaal moeten bestellen dan had je gezien dat de kleur anders was. Kleuren stalen bieden ze aan om te bestellen als je niet zeker weet welke kleur je moet kiezen, wat in je interieur zou passen. Ik wist welke kleur ik wou hebben, heb deze dus uitgezocht en had geen kleuren stalen nodig. Er staat niet bij vermeld dat je een kleurenstaal moet bestellen, dat de keur erg kan afwijken. De webwinkel wil niet meewerken, product is op maat gemaakt en ik heb zelf de kleur uitgezocht, dus jammer! Wat zijn mijn rechten in deze, product was vrij duur (400 euro)
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Dora, wat een vervelende situatie zeg! Kun je me via de e-mail aangeven om welke webwinkel het gaat? Dan kan ik gaan kijken of wij iets kunnen betekenen voor je of dat ik je eventueel moet doorverwijzen. Kun je me die info versturen naar info[@]webwinkelkeur.nl ? Alvast bedankt! ^Daniel