Trigger voor doorsturen naar webwinkelkeur

DWQA QuestionsCategorie: TechniekTrigger voor doorsturen naar webwinkelkeur
Jiska Pronk van Laptray.nl asked 4 jaar ago
Goedenavond, wanneer ik op mijn myShop platform een order de status Uitgeleverd geef dan wordt deze aan jullie doorgestuurd en gaat er een beoordelingsverzoek naar de klant. Op korte termijn migreert mijn webwinkel naar Woocommerce en ik vroeg me af welke orderstatus een order daar moet hebben om naar jullie doorgestuurd te worden. Ik heb namelijk ook veel BOL.com orders die niet naar jullie door moeten, dus het is wel zaak dat ik dat goed doe. Hopelijk kunnen jullie helpen. Alvast dank:-)
Nelianne answered 4 jaar ago
Hallo Jiska, De order status in WooCommerce moet op 'Afgerond' gezet worden voordat uitnodigingen aangemaakt en verstuurd kunnen worden. Wat betreft de e-mailadressen voor Bol.com bestellingen, ons systeem filtert deze eruit. Ze komen wel in de aanvraaglijst te staan, maar ze worden daarna automatisch uit de lijst gehaald (ze krijgen dan de status geweigerd). De reden hiervoor is simpel, Bol.com heeft een eigen reviewsysteem + klachtenafhandeling, dus op die manier krijgen je klanten geen dubbele verzoeken tot reviews (met alle irritaties van dien;) ).