Geachte heer/mevrouw,
Wij hebben Trust Guard geactiveerd maar de badge van Veilig browsen is helaas niet zichtbaar? Hoe kunnen wij deze badge krijgen?
Met vriendelijke groet,
G. Uzel
Dejavu Cars Team
3 Antwoorden
Goedemiddag G. Uzel,
Dank voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat de badge nog niet wordt toegekend. Ik heb zojuist even contact opgenomen met Trust Guard met het verzoek te controleren of aan hun kant alles goed staat.
Ik wacht even op reactie en ik hou je op de hoogte!
Dank voor je bericht en wat vervelend om te lezen dat de badge nog niet wordt toegekend. Ik heb zojuist even contact opgenomen met Trust Guard met het verzoek te controleren of aan hun kant alles goed staat.
Ik wacht even op reactie en ik hou je op de hoogte!
Goedemiddag,
Inmiddels heb ik al reactie van TrustGuard, zij hebben mij laten weten dat er nog een aantal fouten zijn gevonden en dit zouden zij jullie ook hebben laten weten.
Kun je mij dit bevestigen?
Inmiddels heb ik al reactie van TrustGuard, zij hebben mij laten weten dat er nog een aantal fouten zijn gevonden en dit zouden zij jullie ook hebben laten weten.
Kun je mij dit bevestigen?
Goedemorgen,
Inmiddels is de badge toegekend, deze zie je nu ook terug op je profielpagina, zie: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Dejavu-Cars_3393
Inmiddels is de badge toegekend, deze zie je nu ook terug op je profielpagina, zie: https://www.webwinkelkeur.nl/webshop/Dejavu-Cars_3393
Je antwoord