Uitnodiging reviews

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUitnodiging reviews
jantine asked 2 jaar ago
Goedemorgen,  Sinds ik webwinkelkeur heb, heb ik al verschillende pakketjes verstuurd of zijn afgehaald.  Maar in de lijst bij uitnodigingen zie ik er maar 1tje staan die verzonden is omdat ik dat zelf gedaan heb.  het moet toch ook automatisch gaan via de website?  Ik hoor het graag
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Jantine,   Fijn dat je je inmiddels meerdere bestellingen hebt afgerond. Jammer dat er maar 1 uitnodiging is verstuurd. Het zou kunnen dat de API code onjuist is.   Wil je dit controleren door in te loggen in MijnWebinkel > Instellingen > Integraties & Koppelingen > De naam van de token hoort WebwinkelKeur te zijn. Dit wordt weleens verward met een andere naam uit de lijst > Klik op Toon token en controleer of dit overeenkomt met de API code in ons dashboard onder \”Installatie > Login op onze speciale Mijnwebwinkel-integratie\”   Je kunt ook controleren of de order de status afgerond hebben gekregen. Het signaal om een uitnodiging aan te maken wordt namelijk bij de afronding van de order verstuurd.   Mocht je er niet uitkomen of meer hulp bij nodig hebben, stuur dan een screenshot van de Token naar info@webwinkelkeur.nl. Wij helpen je graag verder.   Hopelijk is het probleem straks opgelost en vliegen de uitnodigingen de deur uit. Succes!
Jantine answered 2 jaar ago
Goedemorgen, Ik had inderdaad de verkeerde naam bij de token staan deze heb ik nu aangepast.  ik wilde nu kijken op de speciale Mijnwebwinkel-integratie\ gaan om te controleren of de status afgerond heeft gekregen. maar hebben jullie een link voor mij want kan hem even niet vinden.
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Goedemiddag Jantine,   Goed dat de naam hebt aangepast. De Token kun je nu ook aanpassen in het WWK Dashboard > Installatie >  1. Login op onze speciale Mijnwebwinkel-integratie\”. Wil je een e-mail sturen naar info@webwinkelkeur.nl als je het niet kunt vinden. Dan helpen wij je via de e-mail verder.   Ik wens je een mooie maandag toe.