Uitnodiging versturen na ontvangst

DWQA QuestionsCategorie: TechniekUitnodiging versturen na ontvangst
Frans asked 1 jaar ago

Beste leden en WWK,

Ik verstuur nu al een tijdje geautomatiseerde uitnodigingen. Graag wil ik weten of het ook mogelijk is dat een uitnodiging direct na ontvangst kan worden verstuurd. Bijvoorbeeld door, in dit geval Sendcloud te koppelen aan WWK?

Nu heb ik een vertraging van 5 dagen gekozen (was eerst 3 dagen). Ik heb dit aangepast omdat het best vaak voorkwam dat de uitnodiging al werd verstuurd, zonder dat de klant de bestelling had ontvangen. Andere opties dan wel work-arounds zijn ook welkom!

Alvast bedankt voor een reactie!

Ismail Akhan Staf answered 1 jaar ago

Beste Frank,

Goed dat je de vertraging voor de geautomatiseerde uitnodigingen hebt verhoogd naar 5 dagen om te voorkomen dat de uitnodiging eerder dan de bestelling wordt geleverd.

Het is op zich een goed idee om Sendcloud te koppelen met ons reviewsysteem, maar ik durf niet te zeggen of dit mogelijk is. Het idee heb ik in ieder geval neergelegd bij ons ontwikkelingsteam.

Helaas zijn er momenteel geen andere opties dan het instellen van de vertragingstijd. Zodra ons reviewsysteem wordt verbeterd kondigen wij dit aan in onze nieuwsbrief.

Ik hoop dat alle pakketjes op tijd worden geleverd en wens je mooie reviews toe!