Uitnodigingen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUitnodigingen
René asked 3 jaar ago
Het is mijn niet helemaal duidelijk wanneer iemand een uitnodiging krijgt en wanneer / hoeveel reminders hij krijgt?   Onze API staat op 4 dagen en reminder op 7 dagen   Maar ik zie bijv. uitnodigingen in de wachtrij op 16 nov van klanten die op 12 okt iets kochten?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste René,   Bedankt voor jouw vraag. Omdat onze plugin pas getriggered wordt op het moment dat een bestelling op verzonden wordt gezet, zou het kunnen zijn dat daar de oorzaak ligt. Een andere oorzaak kan ik op dit moment niet direct vinden. Als jij van mening bent dat het daar niet aan ligt, dan raad ik je aan ons te mailen op info@webwinkelkeur, met de bestellingen waar het om gaat en een screenshot van diezelfde bestellingen in de backoffice van jouw webshop.   Groet, Asoka
Ria answered 3 jaar ago
Ik heb daar eigenlijk ook een vraag over. Wie stuurd die uitnodigingen eigenlijk, of gaat dat vanzelf? zo ja? is dat bij bv verzonden - betaald - ideal - oftewel waar worden jullie getriggered ?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Ria,   Verzending van een uitnodiging gaat volledig automatisch vanaf het moment dat jij een order op verzonden zet. Er wordt dan een signaal gegeven naar onze mailserver (of als je dat zo in hebt gesteld jouw eigen mailserver) en daarna wordt na de vooraf ingestelde wachttijd de uitnodiging verstuurd.   Groet, Asoka