uitnodigingen versturen limiet bereikt

DWQA QuestionsCategorie: Questionsuitnodigingen versturen limiet bereikt
Dennis asked 4 jaar ago
 Beste ik zie meldingen staan bij nog te versturen uitnodigingen 'Limiet bereikt'. wat is dit voor limiet? En worden deze automatisch nog wel verstuurd? Met vriendelijke groeten Dennis
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Dennis,

Bedankt voor je bericht.

Dit betekent dat je het limiet qua aantal te versturen uitnodigingen hebt bereikt voor het pakket dat je hebt. Deze worden dan nog verstuurd wanneer de nieuwe maand weer in gaat. Maar wanneer je elke maand zoveel uitnodigingen verstuurt, blijf je het zelfde probleem houden. Ik zou je dan willen adviseren het pakket dat je hebt te verhogen.

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag!
Dennis answered 4 jaar ago
Ok, vandaar. Moet zeggen, 15 uitnodigingen is wel heel weinig ten opzichte van pakket 2, maar goed. Feedback, ik moest meer da 500 emails handmatig op ‘Opnieuw versturen’ klikken, kan handiger J PS: Reply op de email naar dwqa@webwinkelkeur.nl werkt niet!!
caleni Staf answered 4 jaar ago
Hoi Dennis,

Bedankt voor je reactie.

Ik snap dat je dit weinig vindt, maar voor een beginnende webwinkel kan dit wel voldoende zijn. Vandaar ook het start-pakket.
Wat betreft je opmerking over het handmatig versturen, dit punt neem ik mee. Bedankt, feedback ontvangen we graag!

Caleni