Uitnodigingen

jesse asked 2 jaar ago
goedemiddag ik doe net een test met mijn mail adres met een uitnodiging maar die komt niet bij mij binnen in de mail hoe kan dit ?   groetjes Jesse www.byinspiratie.nl
Hoi Jesse,

Goed dat je even contact zoekt. Het kan zijn dat er iets vertraging op zit. Wanneer je de uitnodiging dezelfde dag nog wilt versturen, dus zonder vertraging, komt deze op de 'bulk' met uitnodigingen die verzonden worden. De ene keer is dit direct, maar dit kan ook een paar uur duren.

Zoals ik kan zien in je dashboard, heb je inmiddels wel via 2 mailadressen een uitnodiging gestuurd en ook 1 ervaring achter gelaten. Klopt dit?
Jesse Van wakeren answered 2 jaar ago
Hoi hoi Het klopt er zit idd tijd tussen maar het werkt. Ik had nog een vraag moeten klanten altijd hun review bevestigen in hun mail of kan dat ook Andes ?
Hoi Jesse,

Fijn dat het inmiddels werkt. Dit is inderdaad om te verifiëren dat het om een echte klant van je gaat. Hierdoor zal er op je ledenpagina een groen vinkje met 'geverifieerd' verschijnen achter de review.

Gezien de nieuwe wet die op 28 mei is ingegaan, waarin je moet aantonen dat je reviews echt zijn, lijkt het mij goed de twee reviews te verwijderen die je zelf hebt geplaatst. Als ik dit voor je moet doen hoor ik het graag.
Jesse Van wakeren answered 2 jaar ago
Oké top ja de reactie van Kim kan weg dat was ik zelf
caleni Staf answered 2 jaar ago
Helder, bij deze verwijderd :)

Nog een mooie dag toegewenst!