Skip to content

Uitschrijven

Yunus Mutlu asked 3 jaar ago
Beste Heer/Mevrouw, Ik wil mezelf uitschrijven, omdat ik ben gestopt met m'n webshop. Met vriendelijke groet, Yunus Mutlu
3 Antwoorden
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Yunus,
We vinden het jammer om te vernemen dat je niet langer lid bij ons wilt blijven. 
Je lidmaatschap kan je op de volgende manier stopzetten:
  • Log in via ons dashboard (https://dashboard.webwinkelkeur.nl) met de persoonlijke inloggegevens die je bij de aanmelding hebt gekozen. Als je deze niet meer hebt dan kan je ze aanvragen via dezelfde pagina door op de link ‘Wachtwoord vergeten’ te klikken.

Wanneer je bent ingelogd kan je per webwinkel aangeven of je het lidmaatschap op wilt zeggen.
  1. Klik op het tabblad “webwinkels” aan de linkerkant van het dashboard
  2. Klik op de webwinkel waarvan je het lidmaatschap wilt beëindigen
  3. Rechts onderaan zie je vervolgens de mogelijkheden “webwinkel verhuizen” of “webwinkel opzeggen”. Klik hier op webwinkel opzeggen.

Je krijgt nu een nieuw scherm waarin gevraagd wordt om de reden van je opzegging. Wij ontvangen deze reden graag zodat wij onze dienstverlening kunnen verbeteren. Daarom is dit veld verplicht om in te vullen. Ook kan je hier de datum van de opzegging doorgeven. Het datumveld werkt op de Amerikaanse wijze (jjjj,mm,dd). Let op! Conform onze algemene voorwaarden storten wij reeds gefactureerd lidmaatschapsgeld niet retour.

Als je nog openstaande facturen hebt vragen we je deze zo spoedig mogelijk te voldoen.  Je kan de (betaalde) facturen terugvinden in je dashboard. Ga na het inloggen naar "account" en dan naar "facturen".

Wanneer de datum van stopzetting is verstreken verzoeken wij je alle uitingen en verwijzingen van en naar Stichting WebwinkelKeur in je webwinkel te verwijderen. Dit zijn onze logo’s, de verwijzingen in de algemene voorwaarden en de verwijzing op de klachtenpagina. Wij komen met name op de klachtenpagina verwijzingen tegen, dus let hier goed op. De uitingen en verwijzingen dienen binnen 7 werkdagen uit de webwinkel verwijderd te zijn

Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan vernemen we die graag.
Carla Blijleven answered 2 weken ago

Ik wil mijn abonnement opzeggen omdat ik gestopt ben met mijn webwinkel. Nu is het e-mail adres ook opgeheven en kan ik niet inloggen om op te zeggen 

Dan Dezijn Staf answered 1 week ago

Hallo Carla,

 

Jammer dat je gestopt bent met de webwinkel!

 

Zou je een mail kunnen sturen naar info@webwinkelkeur.nl (t.n.v. Dan) om welke webwinkel het gaat? Dit hoeft niet met het e-mailadres van de webwinkel, maar mag met je eigen e-mailadres. Dan kunnen we dit daar verder oppakken 🙂

 

Ik zie je mail graag tegemoet.

 

Groetjes,

Dan

Je antwoord