uitsluiten product/categorie voor reviewverzoeken

DWQA QuestionsCategorie: Questionsuitsluiten product/categorie voor reviewverzoeken
Chocoladeverkopers asked 4 jaar ago
Wij verkopen naast chocolades ook abonnementen, het zou handig zijn als daarbij geen beoordelingsmail wordt gestuurd. De eerste zending daarvan komt altijd eind vd maand, dus pas na de beoordelingsmail. Vroeg me dus af of ik mails bij specifiek (woocommerce) categorie of verzendklasse kan uitstellen of blokkeren
Marcel Landeweerd Staf answered 4 jaar ago
Leuk dat je ook abonnementen verkoopt. Elke maand wat lekkers in huis, wie wil dat nu niet? We bieden geen standaard optie om deze producten uit te sluiten voor een uitnodiging. Ik zie eigenlijk twee opties: 1. De Woocommerce plugin verstuurt een review verzoek wanneer de bestelling de status verzonden krijgt. Je zou je proces zo kunnen inrichten dat dit bij abonnementen niet gebeurt of pas na de eerste verzending? 2. Je zou zelf een maatwerk aanpassing aan de plugin kunnen doen, technisch is dit niet enorm complex, maar je hebt hier wel een eigen Wordpress ontwikkelaar bij nodig. Ik hoop dat je hiermee weer een stapje verder komt.