uitsluiten van eigen emailadres voor uitnodigingen

DWQA QuestionsCategorie: Questionsuitsluiten van eigen emailadres voor uitnodigingen
The-Vinh Nguyen asked 3 jaar ago
Beste WWK,   Wij maken regelmatig gratis bestellingen aan, waarbij wij onze eigen emailadres gebruiken (xxx@bijtketting.nl). Als deze gratis bestellingen afgerond zijn, dan ontvangen wij telkens een uitnodiging om onszelf te beoordelen. Is het mogelijk om dit emailadres uit te sluiten van het versturen van uitnodigingen?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen,

Hierin zijn er eigenlijk drie opties wat we zouden kunnen doen:
1. Je zet in je webwinkelsoftware de volgende instelling uit. Echter zorgt dit er wel voor dat álle klanten die voor een tweede keer een bestelling plaatsen, niet nog eens een review uitnodiging krijgen.

Wil je dit, dan ga je binnen je webwinkelsoftware naar plugins>geinstalleerde plugins>webwinkelkeur>instellingen> Hierin vink je dan aan: Yes, after a customer's first order.

2. We zorgen dat het mailadres op een soort blacklist komt, maar ik denk dat dit niet mogelijk is, daar er dan geen enkele mail meer naar dit mailadres wordt verstuurd vanuit WebwinkelKeur.

3. Wanneer er een order op afgerond is gezet, en er een uitnodiging is uitgestuurd, verschijnt in je dashboard achter de uitnodiging (ga naar uitnodigingen>verzonden) 'verzoek tot verwijdering'. Wanneer je hier op klikt, zal er geen daadwerkelijke uitnodiging na dit mailadres worden verzonden.

Ik denk dat optie 3 de beste optie is.

Kom je hiermee verder?
The-Vinh Nguyen answered 3 jaar ago
Beste Caleni,   Hartelijk dank voor jouw reactie. Wij gaan graag voor optie 2. Wij gebruiken dit emailadres namelijk alleen hiervoor, dus dat is niet erg als het op jullie blacklist komt. Zou je met mij contact kunnen opnemen voor het doorgeven van het specifieke emailadres (ivm spam wil ik dit liever niet op het forum plaatsen). Alvast bedankt.
caleni Staf answered 3 jaar ago
Goedemorgen,

Zojuist heb ik naar jullie gemaild, zou je via de mail kunnen reageren op mijn vraag?

Alvast bedankt!