uitstellen beoordelingsverzoeken

DWQA QuestionsCategorie: Questionsuitstellen beoordelingsverzoeken
Tom Jansen asked 4 jaar ago
Goedemiddag, Ik merk wat vaker dan klanten de automatische mail nog ontvangen voor dat de producten bij de klant zijn aangekomen. Kan ik dit in mijn dashboard ergens aanpassen dat deze uitnodiging 1 dag later aankomt bij de klant? Alvast bedankt voor uw reactie! Met vriendelijke groeten, Tom Jansen LAWI sportswear BeNeLux
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Tom, Het is inderdaad niet handig als klanten al een uitnodiging krijgen voordat ze de spullen hebben ontvangen. Vaak leidt dat tot negatieve reviews. Dit is gelukkig eenvoudig aan te passen. Dit doe je niet vanuit het dashboard, maar vanuit de backend van jouw website. Als je automatisch uitnodigingen verstuurt heb je onze plugin/module geïnstalleerd. In de beheeromgeving van jouw website kan je naar die plugin gaan en de instellingen aanpassen. Onderdeel van die instellingen is, het aantal dagen dat gewacht wordt met het versturen van een uitnodiging nadat een order is afgerond in jouw systeem. Meer over hoe je dit doet lees je hier: https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/reviews/verzamelen/uitnodigen-tot-delen-ervaring/ Groet, Asoka