Uitzetten bedankt mail

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUitzetten bedankt mail
Gijs Tempel asked 2 jaar ago
Hoi, Ik zou willen weten of ik de bedankt mail ook tijdelijk uit kan zetten. Ik wil graag de reviews die ik heb verzamelt op mijn website overzetten op Webwinkelkeur. Deze reviews heb ik verzameld via WooCommerce.

Kan ik deze toevallig ook importeren bij jullie of moet dit handmatig en als het handmatig moet. Kan ik de bevestigings/bedankt mail dan uitzetten zodat niet iedereen een mail krijgt die ooit al een review heeft geplaatst?

Beste Gijs,

Goed dat je de reviews in ons systeem wilt importeren en hiernaar informeert. De reviews kunnen wel door ons geimporteerd worden, maar deze moeten wel te herleiden zijn naar een order door bijvoorbeeld een ordernummer. Sinds afgelopen mei kunnen er namelijk boetes worden uitgedeeld bij een constatering van fake reviews.

Op deze pagina lees je hier meer over.

Je kunt een csv bestand met de naar ons toemailen, zodat wij kunnen kijken of we de reviews kunnen importeren.

Gijs answered 2 jaar ago
Hi Ismail,  Bedankt voor de hulp de vorige keer! In WooCommerce worden geen orders gekoppeld aan reviews. Wel kan ik eventuele e-mails herleiden naar bestellingen binnen WooCommerce. Is dat voldoende of hebben jullie meer bewijs hiervoor nodig?

Gijs answered 2 jaar ago
Hallo,   Ik heb helaas nog geen antwoord mogen ontvangen over het volgende.     In WooCommerce worden geen orders gekoppeld aan reviews. Wel kan ik eventuele e-mails herleiden naar bestellingen binnen WooCommerce. Is dat voldoende of hebben jullie meer bewijs hiervoor nodig?    Zouden jullie mij kunnen helpen?
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Beste Gijs,   Excuses voor de late reactie. Je vorige bericht heb ik gemist. Het is in ieder geval van belang dat reviews bij een audit kunnen worden gekoppeld aan de bestellingen. Je kunt het csv. bestand doorsturen naar info@webwinkelkeur.nl.   Ik zie het bestand graag tegemoet en wens je een mooie zonnige dag toe!
Gijs answered 2 jaar ago
Hoi Ismail, uuhm. Ik kan het ordernummer koppelen aan de gebruiker die een review achter heeft gelaten. Is dat voldoende denk je? Ik moet dit dan wel handmatig doen omdat Woocommerce dit niet automatisch koppelt maar alles is inprincipe wel te verantwoorden.    Jij ook een fijne dag!
Ismail Akhan Staf answered 2 jaar ago
Hoi Gijs,   Dat moet inderdaad voldoende zijn om te laten zien dat het echte beoordelingen zijn.   Ik zie het bestand graag tegemoet en wens je een zonnige dag toe!