Uniektasje

Jouke de Jong asked 4 jaar ago
Beste M, De webwinkel hoeft nog niet gekeurd te worden. Kunnen jullie mij helpen met een volledige privacy policy e.d. Want bij deze komt wat meer kijken.. Ik werk namelijk met een third party nl. 'Printful.com' Ik heb het systeem en alles gereed om te gaan nu behalve het juridische gedeelte.. Ik had een keer gelezen dat jullie samenwerken met een partij die dit kan maken, kunnen jullie dit voor me regelen? Of contact gegevens doorgeven? Ik wil dit namelijk wel even goed voor elkaar hebben. Bedankt   Met vriendelijke groet, Jouke de Jong +31636473297   Thumbs up +1
Daniel La Porta answered 4 jaar ago
Beste Jouke,  Bedankt voor je vraag! Dit kun je zelf op twee manieren doen: Optie 1: Je volgt DEZE link en dan kom je bij onze privacy Policy generator uit. Hiermee kun je vrij eenvoudig zelf je eigen policy maken. Optie 2: Je vraagt aan onze partner Bergman Juridisch of zij je hiermee willen helpen, mocht het vooralsnog gecompliceerder zijn. Je kunt hen bereiken via info[at]bergmanjuridisch.nl of via telefoonnummer 050 785 2282 Succes ! ^Daniel