Update naar Pro ivm talen

DWQA QuestionsCategorie: TechniekUpdate naar Pro ivm talen
Fred Henderson asked 4 jaar ago
Ik heb net geupdate naar Pro. I.v.m. meer talen op mijn webshop. Hoe kan ik de talen duits, engels, frans en spaans instellen op de pagina? Ik gebruik mijn mijnwebwinkel. Als ik Language naar een ander nummer verander op de webshop gebeurt er voor alsnog niets. Hoor het graag.  mvg,  Fred Henderson
caleni Staf answered 4 jaar ago
Beste Fred, Goed om te lezen dat je volledig gebruik wil kunnen maken van ons PRO abonnement. Ons PRO abonnement zorgt ervoor dat onze uitingen in een andere taal getoond kunnen worden en klanten een anderstalige uitnodiging krijgen om een beoordeling achter te laten, als je onze plugin geïnstalleerd hebt. Het zorgt er niet voor dat jouw hele website vertaald wordt, hiervoor heeft Mijnwebwinkel andere plugins. Als het gaat om ons systeem zal ik je een korte uitleg geven. Je kan meerdere talen gebruiken op 1 website door dit in te stellen in het dashboard op webwinkelkeur.nl. Log daar in en klik op 'webwinkels'->'(naam van de webwinkel waarvoor je wijzigingen wil doorvoeren)'. Je komt nu op de beheer pagina van de webwinkel. Daar zie je een rij met vlaggen en de woorden 'beheer talen'. Klik nu op 'beheer talen' en er zal een nieuw menu openen. Vanuit dit menu kan je talen aan en uit zetten voor deze website en kan je de hoofdtaal van de website veranderen. Veel succes met jouw webshop! Groet, Asoka