Upgrade status bij 50 5 sterren beoordelingen

DWQA QuestionsCategorie: QuestionsUpgrade status bij 50 5 sterren beoordelingen
René asked 3 jaar ago
Goedemiddag, Wij hebben net 50 x 5 sterren gehaald. Hoe krijgen we nu de "super" status?
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste Rene, Als je voldoende beoordelingen hebt binnengehaald voor de superbadge dan krijg je deze automatisch. Wellicht dat hier een klein beetje vertraging in zit. Inmiddels zie ik namelijk ook dat de superbadge al actief is.    Groet, Asoka
René Kamminga answered 3 jaar ago
Hallo Asoka, Hoe zie ik die badge dan - er lijkt niet veranderd op onze site - en wat kan ik er verder mee doen qua promotie? Groet Rene
caleni Staf answered 3 jaar ago
Beste René, Deze badge kan je onder anderen zien door met de muis over het cijfer in de sidebar te gaan. Dan komt hij tevoorschijn. Als je vraagt wat je verder kan doen om te promoten dat jij ons keurmerk hebt gekregen dan zijn er verschillende mogelijkheden. Onze sidebar en widget gebruik je al. Daarnaast kan je ook logo's en banners vinden die je in jouw website kan plaatsen. Je vindt deze voor zowel online als offline gebruik allemaal onder het menu 'promotie' in het dashboard. Je kan het daar bij laten, maar wat we ook weleens zien is dat er een kaartje of folder bij de bestelling wordt gedaan. Deze kan je gebruiken om de klant te bewegen een beoordeling achter te laten en tegelijkertijd te bedanken voor de bestelling op een persoonlijke en vriendelijke manier.  Uiteraard moet dit passen in jouw bedrijfsvoering en hoe jij je als ondernemer wil profileren, maar dit zijn een aantal mogelijkheden om het meeste te halen uit het keurmerk en het reviewplatform.   Groet, Asoka